недеља, 1. април 2012.

Telefonski poziv

Halo?
Dobar dan, gospođo.
Dobar dan. izvolite?
Imamo jedno obaveštenje za vas.
Rcite?
Vaš sin je mrtav.
MOLIM?
Da,da. Desio se požar u pekari u kojoj je jeo burek posle treninga i nije moga da izađe napolje.
VI SE ŠALITE???
Ne, nažalost. Ja sam Smrt, pa Vas zovem da pitam da li mislite da je dobro da se ja staram o njemu ili da vam ga prepustim na još neko vreme?
VI STE NEKI LUDAK? ZVAĆU POLICIJU!!!!!!
Jao , ne ponovo. Gospođo, lepo Vas pitam, mislite li da je to pametno? Imam previše dece na svojim plećima ovih dana, a nije to lak posao, ja moram da ih čuvam pošto su im roditelji još tamo dole. I da znate, nisu svi baš tako fini kako izgledaju. Zbog toga Vas molim da mi pozitivno odgovorite, da znam šta mi je činiti. Da li razumete?
Paaaa.....valjda....
I?
Naravno da želim da se staram o mom detetu još mnoogo godina.
SIgurno? E, odlično. Drago mi je da smo to sredili.
Dobro...
Rekao bih vidimo se, ali nećemo sada o tome, nezgodno je.
Šta će biti sa mojim sinom????
Sve je sređeno!
tututututututututu....

Pola sata kasnije.

Halo?
Dobro veče. Gospođa Markić?
Da?
Zovem vas iz Okružne bolnice da vam javim da je vaš sin kod nas.
Šta?
Da,da. Doveli su ga pre sat vremena, ali je bio u komi pa nismo stigli da ga identifikujemo. Borio se za život i kada smo pomislili da ga gubimo- vratio se i probudio. Imao je mnogo sreće.
Pa...ne znam šta da kažem. Ja dolazim za deset minuta, a detalje ćete mi objasniti.
Naravno.
tutututututututu.....